Christian

Hörde en låt idag som tog mig tillbaka i tiden. Till Crilles lilla lägenhet i Östersund. Vi hade precis börjat dejta och han hade denna låt som ringsignal.
Den lilla lägenheten i den mysiga staden. Vi var alldeles nykära och allt var pirrigt och underbart. Det var så uppfriskande att träffa någon som var så trygg i sig själv, som inte brydde sig om vad omvärlden tyckte och som tog livet med en klackspark.

Nu står vi här tre och ett halvt år senare. Nog är vi ganska olika du och jag, men vi kompletterar varandra på ett bra sätt. Du har alltid nära till ett skratt och du får mig att känna mig älskad varje dag.

Du och jag baby...
Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Sara

vilken var låten?

Postat av: Petra

Mysigt! Oftast är det så man är rätt olika och tillsammans blir man hel:) Som du sa: man kompleterar varandra:) Låten skulle vara intressant och veta vilken det var:) Kram Och god Lucia!

2008-12-13 @ 10:18:47
URL: http://trettontrappor.blogg.se/
Postat av: åsa

Låten är nog ingen ni känner till, en cover på en 50-tals låt "Marie" med punkbandet Lars Fredriksen & The Bastards :P

2008-12-17 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback