Andningspaus


Har haft en sån skön dag. Skrev klart portfoliot igår kväll och idag har jag skrivit gensvar på Katjas portfolio till seminariet imorgon. Sedan har jag städat, tvättat, pratat i telefon, kollat på tv och fikat med Maertha. Allt i lugn och rooo, fått koppla bort hjärnan lite.
Har varit så stressad över skolan den senare tiden och nu har man klarat av en del, och kunnat slappna av idag. Examinationen blev framflyttad till onsdag nästa vecka så nu har jag god tid på mig att skriva.

Det händer så mycket i mina vänners liv just nu. Jag är så glad för din skull Josefin. Och Thina. Och Anneli, även fast du har det jobbigt nu. Du gjorde rätt.
Själv är jag rätt nöjd med min vardag med min älskling. Fast vi har ju lite planer också förståss. Men just nu är det lugnt och det känns bara skönt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack gumman. nu känns det inget jobbigt alls längre. :) saknar dig! puss

2008-02-20 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback