Skola och sjukdom

Nu har jag blivit skälld på, så det är väl lika bra att skriva lite. Jag vet att jag är otroligt dålig på att uppdatera, förlåt förlåt.

Har inte så mycket kul att berätta, skolan har som sagt börjat igen och vi har fått en ny lärare. Tråkig och oplanerad verkar hon...trist. Ny arbetsgrupp också, som jag inte riktigt trivs i men jag hoppas det blir bättre. Skönt att få gå med samma klass den här terminen också i alla fall. Har lyckats hitta nästan alla böcker på biblioteket, hade blivit galet dyrt annars. Tror jag fick ihop det till 17 böcker vi ska gå igenom den här terminen. Nackdelen med att låna böcker är dock att jag måste läsa ut dem fort och så föra massa anteckningar så jag kommer ihåg till uppsatser och sånt. Så läsandet tar upp en stor del av min tid just nu.
I övrigt har vi mest varit sjuka. Crille hade influensa en vecka med hög feber. Sedan fick jag åka in till akuten förra fredagen för jag hade så ont i magen så att jag trodde jag skulle dö. Men läkaren visste inte vad det var, den här gången heller...betryggande. Inte. Nu har magvärken övergått till ont i bröstet istället och går det inte över i helgen måste jag gå till doktorn på måndag. Suck. Vet inte vad det är för fel, men jag försöker att inte leta symptom på vårdguiden och bli hypokondrisk. Det är svårt, ska ni veta.

Igår gick jag på stan med Maertha och köpte en helt underbar vårjacka. Marinblå av alla färger, vädligt otippat då jag aldrig varit så förtjust i blått men jag älskar´n. Så nu får det gärna bli vår snart. Sedan bleb det tacos och let´s dance, min favvo Karl-Petter är fortfarande kvar :)
Idag blir det nog lugnt också, kanske bio?

Jaja, nu har jag uppdaterat ialla fall. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

bra jobbat äntligen uppdaterat;P karlpetter är så goo haha! ja hatar läkare de vet ingenting och har aldrig några botemedel...:( puss på rej

Postat av: Anneli

AKUTEN??!! Du måste ringa mig när det händer såna där grejer! Uppfattat??

2008-02-03 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback