Typiskt

image44
Fan. Satte mig vid ticnet strax innan 9 för att biljetterna till Kiss-konserten skulle släppas då. Fick stå i kö i en kvart. Klickade sedan i 4 sittbiljetter och fick sedan stå i kö en kvart till. Men nähä, då var alla biljetter slut. Jävla skit, ville verkligen se dom och var så inställd på det! :( Hur ska man bära sig åt för att hinna få några biljetter då?!

Men, jag får ju gå på
Where the action is i alla fall.

Nu ska jag äta frukost och sedan gå till skolan en sväng och plugga med Anne och Petra.

Det är synd om min baby idag, han opererades igår och har ont idag stackarn. ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

vi fixar biljetter på nåt sätt.. det måste ju gå på nåt sätt. kram

2008-02-22 @ 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback