Typiskt


Suck. Folktandvården säger jag bara. När jag var på undersökning för ett par månader sen sa tandläkaren att det var ett hål som skulle lagas. Idag hade jag äntligen en tid hos en annan tandläkare för att min hade ombokat tre gånger pga sjukdom (!). När jag kom dit kollade hon på mina röntgenbilder och sa "ja, det var ett litet hål". Hon petade på tanden, sprang och frågade en annan tandläkare som också kollade och de tyckte att det var för litet och inte behövde lagas, de tyckte vi skulle kolla om en år om det fanns kvar. Det var ju skönt iofs, aldrig kul att laga tänder och så slipper jag ju betala en massa. Men jag hade ju tagit ledigt halva dagen från min enda introdag med tjejen jag ska vikariera för nästa vecka. Bara för att jag tänkte att hålet måste lagas nån gång och det inte fanns någon annan tid ledig förrän i slutet av sommaren! Jag hade verkligen behövt varit på jobbet hela dagen för att lära mig. Men, jaja. De verkar rätt virriga på folktandvården.

Imorgon är det
Where the action is. Det ska bli jättekul :)
Trist nog måste jag jobba på söndag. Börjar 8 så det blir tufft. Och det är min allra första arbetsdag också, har aldrig träffat kunderna jag ska till, vet inte vilka de är eller var de bor eller nåt. Läääskigt. Men det ska väl gå det också.

Ikväll kommer Hans & Annika från Östersund hit som ska gå med oss på festivalen imorgon. Så nu är det dags att städa.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fan vad avundsjuk jag är! Jag vill också se foo fighters, och hellacopters nästan ännu hellre. :P

2008-06-13 @ 18:26:42
Postat av: Elin

Jäklarns folktandvården!

Jag var också hos tandläkaren förra veckan, de var ioförsig duktiga och fixade fint med mina tänder, men jag höll på att sätta i halsen när jag skulle betala ,

750 spänn för en undersökning. Shitpomfritt!



Hoppas allt är bra med dig/er. Är du hemma nåt i sommar tro?

Postat av: Linnea

Jag har kommit till Stockholm för att stanna =)

Lite rörigt nu, men snart blir det ordning o reda.

Kram!

2008-06-23 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback