Helg igen


Den här veckan har gått sjukt fort känns det som. I måndags bjöd vi hit Jenny & Sara på middag och så spelade vi buzz, det var mysigt. I torsdags fick Maertha och jag ett ryck och gick på Cosmonova. Vi såg dinosarier men det var för snabba vändningar och bilden blev suddig när nåt zoomades in, så vi blev alldeles yra och vimmelkantiga. Inte värt pengarna tyvärr.
I övrigt har veckan varit ganska ointressant och mest bestått av plugg. Igår var syrran och jag på bio. Vi såg en skräckfilm som hette Mirrors och den var läskig så man satt på helspänn. Dock lyckades vi hamna i en salong full av fjortisar som satt och skrek i falsett, fnissade, skrattade högt och pratade konstant.  Det var inte bara en person heller, utan halva salongen satt och störde. Var nära att resa mig upp och be dem hålla käften, men jag är lite för feg.

Jaja. Idag är det lördag och jag tänkte ta mig ut på en långpromenad. Har inte rört på mig på skrämmande länge. Om några timmar är det dags för veckan höjdpunkt också, vi ska vara hundvakt åt underbara Cherie igen! Åh vad jag längtar efter den lilla pälsbollen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback