Cravings



Förutom att jag var ganska sugen på glass i början så har jag inte haft några cravings under graviditeten. Sedan några veckor har jag dock blivit galen i nektariner, måste ha minst två per dag. Så gott!
Är dock nästan lite besviken för att man inte fått några roliga cravings, får väl se om det kommer något de sista veckorna. Typ saltgurka, oliver och sånt brukar väl vara vanligt, och sånt gillar jag ju inte i vanliga fall så vore lite kul att lite sugen på nåt sånt.

Idag har jag fikat med Hanna, det var jättekul att se henne. Alldeles för länge sen! Vi satt ute i solen som faktiskt var framme idag för första gången på länge. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

alltså på min skärm är din blogg jätte konstig nu. den är liksom för bred så inte hela får plats..

2009-06-17 @ 00:36:27
Postat av: Josannah

jag var väldigt sugen på diskmaskin-tabletter när jag väntade Storm, men intog dom aldrig, de är ju giftiga! =)

Postat av: Sara

Att bloggen är för bred är för att de har mindre skärmar. De får helt enkelt använda sig av pilarna längst ner i rutan och flytta i sidled. Så är det för vissa men det är inget man kan ändra. Om du gör den mindre kommer den se jätteliten ut i standard upplösningar.



Kram

2009-06-22 @ 16:07:24
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback