Midsommar

 
Crille och Cherie i Vitabergsparken


Midsommarfirande i Vitan


Tjockis-jag ;)


Fina Cherie


"Vegetarisk sill" som Hanna bjöd på. Gjord på aubergine, jättegod!


Min jordgubbspaj


Anna & Hanna

Eftersom vi inte hade nåt bättre för oss så tog vi hand om lilla Cherie hela helgen. Var så länge sen så det var mysigt men stackarn har blivit ill behandlad av frisören som klippt henne jättekort och gett henne sår på bägge öronen  som vi fick badda på kvällarna. Snart ska flickan till att löpa också så hon var pms-jobbig ;) Plus att hon redan är rätt bortskämd, så hon krävde all uppmärksamhet hela tiden. Men det är väl bara att vänja sig inför bebis :P
Det blev min lugnaste midsommar hittils, förra året jobbade jag men drack en öl till maten i alla fall. I år blev det förståss ingen. Vi var nyktra både jag och Crille och gick först upp till Vitabergsparken för att kolla på midsommarfirandet men kunde inte stanna där så länge för Cherie blev som galen av allt folk. Sedan åkte vi till Jakobsberg en sväng för att grilla hos Hanna. Då var det fina vädret borta så vi satt inne men det var mysigt. Men Hanna var kattakt och det var inte så uppskattat av Cherie, så vi blev inte kvar där så länge heller. Kom hem innan midnatt redan. Resten av helgen har vi ägnat åt promenader med hunden och OC-säsong 1 som vi lånade av Jenny. Mys, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback