Underbara sommar


I tisdags fick jag ett ryck och tog en sista minuten hem till Värmland. Insåg att det i princip var sista möjligheten att åka hit och njuta av sommaren innan bebis kommer. Och, Stockholm i all ära men inget går upp emot landet när det är sommar. Jag har hunnit hänga med Josefin, åka till Karlstad med Tina, solat, slappat i hängmattan, ätit god mat och massa jordgubbar och nu väntar jag på att Anneli ska komma ut så ska vi gå ner och sola och förhoppningsvis bada. Ikväll kommer min älskling också. Han har varit i Göteborg och sett ett av hans favoritband genom tiderna, Social Distortion, och han var så lycklig ;) Nu ska han hjälpa Hanna att flytta i värmen men ikväll kommer han hit och så stannar vi till på tisdag nån gång. Jag har verkligen blivit en kärlekskrank på sista tiden så saknar honom enormt.
På onsdag måste vi vara tillbaka i Stockholm dock, för då är det dags att gå till barnmorskan igen.
Går snart in i v. 37...Sjukt!
Nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har han sett dem?? fan vad jag hatar att jag aldrig har koll längre! jag älskar social distortion!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback