Sjuuk

Usch vad jag är förkyld. Satt med tentan hela fredagkvällen och så när jag var klar och kunde slappna av så blev jag förståss sjuk. I lördags var jag med Maertha på stan en sväng men blev bara sämre och sen dess har jag legat däckad här hemma. Blir ju galen av att inte ha nåt att göra, bara snora och hosta. Inte kan jag sova ordentligt heller av nån anledning...Blä! Men jag tänker vara frisk imorgon för då har jag kliitid. Har inte klippt mig sen oktober så det är hög tid.
Har absolut inget vettigt att skriva, har bara så trååkigt.
Men jag ser fram emot helgen, då blir det min 25-års fest och nästan alla mina älsklingar kommer vara här :)

Kommentarer
Postat av: maertha

lite ingefärste kanske skulle vara på sin plats :)

2009-03-23 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback