Värmland


Casper och jag tog en tripp hem till Värmland i fredags. Min älskade Victoria skulle komma hem från England och vi har inte setts sen förra sommaren. Hon hade tänkt försöka hinna med att komma upp till Stockholm men jag tyckte det var bättre att jag som ändå är ledig åkte hemåt så hon slapp stressa. Bonnie var också hemma en snabbis så vi hann ses alla 4 tjejer, det gamla gänget! Detta har inte hänt på 2 år tyvärr. Himla synd, men vad kul det var att ses igen :) Det är läskigt vad tiden går fort...

Gänget för 4 år sedan




Och i söndags





Sen har vi umgåtts med mamma och pappa, Tina, Josefin, Marcus och lille Axel.
Casper är helt utslagen efter helgen och ligger fortfarande och sover. Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ålskade Åsa,

vad roligt det var att ses i söndags & att äntligen få träffa lille Casper som ju är en fantastisk liten varelse (trots att han inte diggade att sitta hos tant Victoria).

Tack för att du kom till Värmland! Vi ses i Mars.

massa pussar

2009-11-10 @ 18:45:47
Postat av: Annmarie Lööv

Hårfärger kommer och går - men vänner består!

2009-11-12 @ 10:27:48
Postat av: Bonnie

Hej vännen! Det var så mysigt att få ses allihop igen och, hihi, vi ser ut att ha mognat lite på fyra år;)

2009-11-16 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback