Snabbuppdatering

Vi har haft jobbiga veckor här med koliken men samtidigt har det varit underbart såklart de stunder han mår bra. Varje dag med Casper är underbar! Vi tror och hoppas att det är på väg att bli bättre i alla fall, han är ju snart 3 månader nu...Sen har det hänt en del annat jobbigt i våra familjer men det ska jag inte gå in på här.

Ska skriva mer när tid finns, ville bara uppdatera lite. Imorgon åker vi till Östersund och är där ändå tills på måndag. Ska bli så kul att träffa Caspers lille kusin Noel och Crilles familj och vänner.

Casper ler jättemycket nu och man blir lika lycklig varje gång. Han har börjat prata en massa också, speciellt på kvällarna är det joller och nya ljud varje dag.
Försöker fånga hans leenden på bild men det är svårt för han blir så fascinerad av kameran och spärrar upp ögonen och ser förvånad ut så fort den åker fram. Men bjuder på ett litet busleende som jag fångade igår.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag som tänkte ringa dig! Då väntar jag till på måndag eller tisdag. hoppas det är bra trots allt. och ha det så kul i östersund. pussa lillen från mig!

2009-10-14 @ 12:09:10
Postat av: Hanna

Åh vilken underbar bild! Och underbar liten Casper! :)

2009-10-14 @ 13:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback