Fredag


Egentligen skulle Crilles mamma ha varit här i helgen men eftersom hennes mamma är sjuk så kunde hon inte komma ifrån. Tråkigt eftersom hon inte fått träffa Casper sen i nyår. Hon har ju missat så mycket! Men så är det tyvärr...Crille har varit ledig ändå och det var varit mysigt att få lite mer familjetid. Idag har vi varit ute hela dagen i det underbara vädret. Vi åt lunch, gick runt i stan och åt glass.
Nu är Crille på pokerkväll hos Niklas. Han hyrde en film åt mig, Motherhood med Uma Thurman, som jag ska krypa ner i soffan och titta på nu. Ska bli skönt med en kväll för mig själv! Men jag känner också att det är dags att hitta på nåt någon kväll också. Jag har faktiskt inte varit ute sen Casper föddes. Det var ju omöjligt när det bara gick att amma honom till sömns. Men nu sover han ju som en gud! Tyvärr hör de flesta inte av sig för att hitta på saker sen jag blev mamma...Jag får se till att påminna folk om att man faktiskt kan ha ett eget liv när man är förälder också! ;)
Snart dags för vår vinkväll i alla fall va, Maertha?

Vi hyrde också Bamse i Trollskogen som vi ska titta på i morgon. Vi har pratat länge om att se Bamse, så mysigt. Och tänk vad mysigt när Casper är äldre och vi kan kolla på tecknat tillsammans! Samtidigt vill jag bara stoppa tiden som går så fort ♥

   






Kommentarer
Postat av: Victoria

hjartat,

om jag bodde i sthlm skulle jag komma till dej med en flaska vitt nu. vin ar alltid gott, men allra godast i en god vans sallskap.

jag saknar dej!

kramar

2010-04-23 @ 20:00:49
Postat av: Anneli

Saknar er helt sjukt mycket! önskar jag hade tid att komma upp, men jag jobbar ju jämt! :( hoppas på att vi kan komma upp några dagar i sommar iaf. Pussa din lilla från mig! <3

2010-04-25 @ 00:45:27
Postat av: Sara

Syster kommer hem snart och det ska firas rejallt, sa da ar de bara att dra pa klackarna;)

2010-04-25 @ 05:48:32
Postat av: maertha

lätt! vi ska pimpla vin och halsa öl i parkerna hela sommaren ju ;)

puss!

2010-04-29 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback