Onsdag

Idag provade jag och Casper en ny öppen förskola, i Blecktornsparken. Parken där är jättefin och stor, med lite djur och så. Öppna förskolan verkar helt ok också så vi ska gå dit imorgon igen tänkte jag. Så kul att leka där tyckte Casper och skönt att komma hemifrån tycker mamma. Efter lunch skulle vi hem för att Casper skulle få sova men när jag tittade på honom hade han redan somnat i vagnen, han var väl helt slut. Så vi tog en promenad genom Gamla stan och in till city och gick runt lite. Passade på att besöka "Rum för barn" också på Kulturhuset, det kan jag varmt rekommendera till er som bor i Stockholm!

Nu har Casper somnat gott efter en dag full av lek med massa nya kompisar och roliga leksaker.

Försöker verkligen ta tillvara på de här sista dagarna av min mammaledighet...Tänk att om två veckor har jag börjat skolan igen och Crille är hemma med Casper om dagarna. Det känns lite vemodigt men också skönt att komma tillbaka nu känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback