6 månaders koll & semlor


Idag kom vi äntligen iväg på 6 månaders koll, fast Casper är ju närmare 7 månader nu. Han vägde 7745 g och var 68 cm lång och han ligger jättebra på sin kurva, skönt! Han var lite kinkig när läkaren skulle undersöka honom men vi sjöng för honom och då gick det bra.
Nu sover lillkillen och jag och Crille har precis ätit varsin semla. Nu mår jag lite illa, alldeles för mycket grädde för min smak. Semlor är lite överskattat, men en per år kan vara gott i alla fall. Crille kollar på OS och jag ska nog läsa några sidor i Nu vill jag sjunga dig milda sånger. Ska gå och lägga mig tidigt, hoppas på att få sova hela natten men vi får se! I natt sov jag oroligt, vaknade förvirrat och fick för mig att Casper låg och sov i köket och frågade Crille varför han hade dörren öppen när Casper skulle sova därinne?!? Haha..ibland blir man ju rädd för sig själv!

Kommentarer
Postat av: maertha

det låter som goda nyheter, vad härligt!

puss

2010-02-18 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback