Snart ingen bebis längre..


Igår var sista gången på Öppna förskolan för sommaren. Och eftersom det är babygrupp upp till ett år så kan inte Casper komma tillbaks dit i höst. Det kändes jättevemodigt att gå därifrån! Vi har haft så himla roligt där de senaste månaderna, varje tisdag och onsdag. Jag har träffat massa trevliga mammor och Casper har lekt järnet och trivts jättebra där. Det är också grejen att Casper håller på att bli så stor som är lite vemodig...Han är knappt nån liten bebis längre...Vad hände? I höst är min mammaledighet slut och jag ska börja plugga igen. Det ska bli kul men jag hade gärna varit hemma ett tag till. Det är dock Crilles tid med Casper och det kommer bli jättebra.


Mammas lilla plutt här cirka 3 månader..

Och idag, snart 11 månader..







Kommentarer
Postat av: Anneli

sluta väx sa jag!

2010-06-17 @ 13:08:59
Postat av: Marlene

Tack :)

Önskar dig en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback