Mysig dag


Idag har vi haft en jättemysig dag. Vi åkte till Öppna förskolan på förmiddagen för fotografering och lek. Valde svartvita foton och Casper log jättemycket och skrattade åt fotografen, så hoppas det blir bra bilder. Sedan tog vi en promenad hem med Marita och Frans. Åt lite lunch och gick sedan hem till Anja & Majken för fika med hela mammagruppen, supertrevligt. Det var ett tag sen vi sågs alla nu. Bebisarna har ju blivit så stora!
Nu har vi ätit raggmunkar med bacon, mums! Jag är supertrött så ska gå och lägga mig och hoppas jag får sova. Casper har varit jätteorolig i natt och ikväll också hittills..Jobbigt..Men han är kinkig på dagarna också, idag bröt han ihop på Öppna förskolan när jag gick iväg för att värma hans mat. Så det är nog 8 månaders ångesten som är igång. Stackarn, hoppas det släpper snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback