Hemma igen

Nu är jag tillbaka i storstan!
Det blev nästan en vecka hemma hos mamma och pappa och katterna på landet. Hann träffa mina underbara bästa vänner Josefin, Anneli & Tina och Casper fick leka med Axel och Alice. Jättemysigt har vi haft det! Snälla Tina klippte mig och färgade mitt hår också, mörktbrunt med lite slingor i typ koppar. Det var välbehövligt och skönt att spara pengar och slippa gå till frisören!

Kom hem till en kanonfin lägenhet. Crille har verkligen ansträngt sig och nu känns det som vi kan bo kvar här ett tag. Ommålat och nya golv i kök och sovrum och ommöblerat i vardagsrum. Casper hade fått en garderob och så har alla skåp fått nya handtag (bara en sån sak gör ju stor skillnad för intrycket) Hyresvärden ska komma och fixa väggarna i vardagsrummet också och vi ska få ny kyl, frys och spis för de är är så gamla.
Ska ta lite bilder och lägga upp sen!


Nu ska jag snart väcka Casper som sover i vagnen. Avslutar med lite bilder från Värmland!


På tåget


Kul att vara hos mormor och morfar!




Lek med Axel



Mys med mormor



Dennis & Max solar

 

Med tant Tina!

 

Med Tant Anneli!



Morgonmys framför Cartoon Network



Det ska börjas i tid?


Lek med Alice


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka härliga bilder, han är ju sååå söt! Och fina kläder har han jämt, faller mig i smaken...



sv. Ja, fast det kanske bara var ett tillfälle, kanske dröjer innan han går igen? Men det var iaf hans första steg, värmde så i mammahjärtat!! :´)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback