Helg, Öppna förskolan & resa

Länge sen jag skrev nu. Vi har haft en mysig helg. Den innehöll sådant som är lyx för mig nu såsom filmtittande, ett långt bad och en halv flaska vin. Härligt värre!
I lördags tittade även en gravid kompis förbi, hon har fått en sån fin mage och jag blev lite avundsjuk faktiskt. Längtar redan efter en ny bebismage...Men det får vänta ett tag till!
Hon lånade lite gravidkläder och lite andra grejer. Bra att det kommer till användning.

Igår var vi på Öppna förskolan igen, det var jättetrevligt. På eftermiddagen kom min gamla vän Therese hit oh hälsade på också. Första gången hon såg Casper! Fina sommarkläder fick han. Storlek 80 ser så himla stort ut, men om några månader kommer han ju kunna ha det. I sommar blir han ett år! Det går så sjukt fort, lite läskigt faktiskt. 

Idag ska jag åka hem till mina föräldrar i Värmland. Crille har fått för sig att måla om och lägga nya golv i kök och sovrum och ska få hjälp med det över helgen. Vi vill ju flytta men det är inte så fräscht här och det kommer höja statusen på lägenheten. Jag tycker det är lite överkurs med golv dock, men han lyssnar inte på mig haha...Så han får väl göra som han vill. 

Blir mysigt med några dagar med familj och vänner hemma! 
Så nu måste här packas. Men först ska jag göra grötfrukost till lille herrn som sitter här och leker i gåstolen. Han når fortfarande inte riktigt ner med hela foten men tycker det är kul att sitta och pilla med leksakerna.  


Här är Casper igår på Öppna förskolan




Casper och kompisen Frans när det var dags för hemgång. De var så trötta och satt och lutade huvudena mot varandra, sötnosarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback