Barnvakt

I fredags åkte vi ifrån Värmland för den här gången. Min mamma följde med oss för att jag och Crille skulle kunna gå ut och hitta på nåt. Casper är snart 10 månader och vi har aldrig varit ute tillsammans utan honom, förutom en middag på 45 minuter när han var liten. Det blir ju så när man inte har någon familj i närheten.

Så i fredags gick vi ut och åt på en mysig restaurang och gick sedan på bio, Shutter Island.
I lördags umgicks vi allihop på dagen ute i det underbara vädret. På kvällen gick jag och Crille iväg till  Tantolunden för att dricka öl med Maertha, Christian och lite annat folk. Gick även ut en sväng på en krog, åkte dock hem vid 23 tiden. Det var kul men jag som inte är van att dricka alkohol fick ont i magen. Plus att vi skulle gå upp ganska tidigt dagen efter så..

Superhärligt att ha lite barnvakt och hitta på saker! :)

Kommentarer
Postat av: jenny - Vinn barnkläder värde 1000 kr !!

Titta gärna in och var med och tävla om barnkläder värde 1000 kronor på min blogg



http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html



Kram Jenny

2010-05-19 @ 23:59:53
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback