Mors dag


Min första mors dag idag och jag blev utbjuden på lyxfrukost av min söta 10 månaders bebis. Tänk vilken snäll son jag har!
Efter räkmacka och blåbärsbakelse i solen tog vi en långpromenad medan Casper sov i vagnen. Sedan hängde vi lite nere vid Årstaviken. Mysig dag! 


     



Jag är så lyckligt lottad som får vara mamma till den underbaraste lille pojken och dela varje dag med honom. Casper, mamma älskar dig mer än du nånsin kan ana! ♥


Skänker också en tanke till mig egen fina mamma. Tyvärr kan jag ju inte uppvakta henne personligen men min syster har gett henne lite blommor och gott från oss båda idag. Älskar dig mamma!
Bilden nedan är tagen för några veckor sedan när mamma var och hälsade på oss


Kommentarer
Postat av: marianne

Vad fina ni är kram

2010-06-01 @ 11:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback