Cherry on top award

Jag har fått en Award av snälla Beatrice
Tack gulliga du!

Jag har ju minst sagt haft bloggtorka, av och till ganska länge nu...Denna blogg är helt enkelt inte vad jag vill att den ska vara. Men nu ska jag skärpa till mig och engagera mig i bloggen igen.

Enligt instruktionerna ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa
en favoritbild, sen skicka awarden vidare till fem andra bloggare.

Jag skickar denna award vidare till:
Anneli, Malin, Emma, Maria och Sara

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat:
♥ Min underbara son och hans fina pappa!
♥ Våra familjer & vänner.
♥ Musik! Det finns få saker som kan pigga upp mig som bra musik kan.

Min favoritbild just nu:



Denna bild är tagen hos mina föräldrar i Värmland i somras. Detta är en plats jag älskar och vi fick många fina och mysiga dagar där i somras hela familjen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback