Hej då!


Som ni märkt har bloggandet varit nedlagt ett tag för min del. Jag har inte haft tid, ork eller motivation. Vilket är synd, för egentligen gillar jag idéen med en dagboksblogg. Prioriteringarna ligger dock på annat just nu.

Vi mår bra hela familjen, Casper är hemma med sin pappa om dagarna men snart ska han börja på förskola.
Han har utvecklats till en glad, snäll och busig kille. Han springer runt och babblar hela dagarna, han säger fler och fler ord men mycket är fortfarande rena grekiskan för oss andra. I dagarna har han lärt sig att snurra runt, vilket han tycker är superhäftigt. En annan favoritsysselsättning är att gå runt och räkna allting. Han pekar på nåt och säger:"Ett!" och sen ska man fortsätta räkna med honom.
Jag har börjat min sista termin på lärarutbildningen. Det är spännande och pirrigt inför c-uppsatsen som ska skrivas men jag är peppad.
Loggade in här nu för första gången på flera månader och ser att det fortfarande är ett par stackare som går in och tittar här.
Dagarna och veckorna går så fort just nu och man försöker fånga upp dem så gott det går. Jag älskar vardagen med min familj men fritiden är inte så stor och då prioriteras annat än att blogga.
Jag vill inte riktigt lägga ner bloggen men jag kommer heller inte skriva här något mer. På ett tag i alla fall. Kanske jag kommer tillbaks nångång, här eller nån annanstans.
Så vi säger hejdå- för nu!

Ta hand om er ♥



Kommentarer
Postat av: maertha

det tycker jag låter bra, man ska bara göra saker så länge det känns kul. men jag ser fram emot att du tar upp den igen när andan faller på :)

kramar

2011-02-11 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback